Libertimendua – Proiektu kulturala

Aurten, ikastolako ikasleek Garaziko gazteen libertimendua eginen dute. Proiektu horri esker, aktibitate desberdinak landuko dira. Horren eraikuntzan eta sorkuntzan partaide desberdinek esku hartzen dute: Alaia Berhonde (antzerkian), Maitane Eyheramonho eta Oihan Indart (dantzan), Xan Alkhat (bertsutan).

Bestalde, proiektu kulturalaren kari, ikasleek ikusgarri desberdinetan parte hartuko dute : Dantza filman, Humanimal eta Petit bain, dantza ikusgarrietan. Itzal Aktiboaren partaidetzan, Gonzalo Etxebarriaren obra ikusgai egon da ikastolan. Ikasleek iritzi kritiko baten adierazten ikasten dute, beren sentsibilitatea eta kuriositatea landuz eta obra artistikoak plazerrez deskubrituz.

Sentsibilizazioa

Integrazio Batzordearekin elkarlanean, irekitasun eta tolerentzia baloreen transmititzeko axolarekin, ahalmen urritasunaz eta desberdintasunaz sentsibilizatze solasaldia antolatua da. Solasaldi horren kari, Eztitxu Vivanco, ahalmen urriko igerilaria etorri da bere esperientzia ikasleekin partekatzera.

Ahoz hizkuntza : xu-ka forma

Irakasleek xu-ka forma ahozkoan erabiltzen dute, ikasleek forma hori ezaguna ukan dezaten. Horretaz gain, Xu-ka eguna antolatu da: Paxkal Irigoyen artista ikastolara etorri da, eta buraso batzuk aktibitate batzuk xu-ka animatu dituzte ikasgeletan.

Orekaz proiektua: Bizijolas

Orekaz proiektua, gorputz heziketa baino urrunago doan proiektua da. Euskara, norberaren garapena, autonomia eta elkarbizitza uztartzen dituen proiektua da. Konkretuki, bizijolas saioak jolasetan oinarritzen dira beti, bakoitzaren sorkuntza bultzatuz, elkartasuna sustatuz eta bakoitzaren emozioak kontutan hartuz, ikasleek taldean jolas berriak eta ludikoak asmatzen dituzte.

Bertsolaritza

3.urtetik goiti, Xan Alkhat erakaslearekin bertsolaritza lantzen da geletan (12 oren/urtean). Hor doinuak, errimak, koplak, neurriak, lantzen dira … hots ikasleak bertsotan aritzen dira!

Ingurumena hurbila ezagutu

Ama ikastolako ikasleei ingurumen hurbila ezagutzeko parada eskainia zaie: Izpuran Bordaxurian mahatsa bilduz, Apatia baserria bisitatuz, eta ibilaldiak toki ezberdinetan eginez.